Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 23. april 2010

Velkommen nye verdensborgere!!!!


Da er vi tilbake i Tyskland etter et lengre opphold i Oslo enn ventet. Men det var ikke så gale at det ikke var godt for noe....
Hovedmålet med turen til Oslo var å få hilse på bebisene til Kjersti og Elin. Hadde det ikke vært for vulkansk aske så hadde jeg reist ned igjen søn 18. uten å få hilse på noen av de! For småguttene lot virkelig vente på seg!
Kjersti gikk 6 dager over termin og fikk sin lille prins søn 18. april! Elin gikk hele 14 dager over termin og fikk sin lille Elvis den 21. april.
Vi rakk og hilse på begge og de var helt nydelige!! Skikkelig pappagutter begge to. Sånn er det!
Gratulerer til begge familier. Vi gleder oss på deres vegne!!!
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen