Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 9. april 2010

Guttane mine!

Selv om det kan være litt stusselig til tider her i Deutschland, så er det ingen tvil om at jeg ser Egil mer nå enn når han var med alpinlandslaget!
Nå er han borte i to dager ( snufs) men han kommer heldigvis hjem (sent) i morgen kveld for å feire bursdagen min...

T

1 kommentar:

  1. Skjønne gutta du har!! Nå har du bursdag om 20 minutter!!! Jeg skal hive meg over mob'en når klokken slår tolv :=)

    SvarSlett

Søk i denne bloggen