Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 26. juli 2011

Det er vanskelig å tenke på noe annet...

De siste dagene har gått med til å se på tv, lese aviser, se på tv og lese aviser...Vi er helt sønderknuste på vegne av ofrene, de pårørende og hele Norge. Selv om vi er i Tyskland har vi fått med oss det meste på nettet og på internasjonale kanaler.

Her var det fotballkamp på lørdag mellom Schalke og Dortmund ( altså skikkelig derby) og de to lagene fant plassene sine og stod der stille i ett minutt. Det var sterkt og fint..

Jeg er så ufattelig stolt av å være norsk og at vi har dette fine, varme landet vårt. Statsministeren og Kongefamilien har gjort en fremragende jobb...

Stor klem

Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen