Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 27. juni 2011

Deilige Kreta





I begynnelsen av ferien ( slutten av mai) bestemte vi oss for å få litt sol på kroppen. Det var ganske impulsivt så vi bestilte torsdag og dro mandagen etter.

Alle resiebyrå mente at Kreta var den BESTE destinasjonen for å være sikker på å få finevær...Vel, vi hadde litt uflaks for det regnet i 5 1/2 av 7 dager....

Men, vi bodde på et utrolig fint hotell som var svært tilrettelagt for våre behov- Kalimera Kriti. Så selv om solen gjorde seg litt kostbar så hadde vi en deilig ferie med avslapping ( i den grad det er mulig med 2 gutter under 2) og nydelig mat. Jeg spiste gresk salat dagen lang. Nam!

Emil August nøt å bade så det ga skikkelig mersmak!

For min del var det jo litt mer hektisk enn hva jeg har vært vant til før: nå er jeg plutselig ansvarlig for at 4 personer ikke skal bli solbrent! Så sånn sett var det jo greit at vi ikke hadde mer sol;-)

Ciaooo

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen