Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

lørdag 1. mai 2010

2 uker til ferie!!!


Vi gleder oss stort til å reise tilbake til Norge. Vi får til og med feire 17. mai i hjemlandet!!!
I dag er det nest siste kamp for Schalke og de KAN bli Bundesligamestere.
Spennende.
Emil August og jeg skal på kamp og det blir storveis. Det er jo ukens utflukt;-)
T

1 kommentar:

  1. Emil har definitivt øynene til Egil. Og når nesa får vokse litt om 10-15 år så er alle egils trekk på plass i det skjønne ansiktet!!!

    SvarSlett

Søk i denne bloggen